Všeobecné obchodní podmínky
1. Všeobecná ustanovení
1.1 Všeobecné obchodní podmínky obsažené v této smlouvě jsou platné pro všechny případy ve všeobecných OP zahrnutých. Změny mohou být provedeny pouze v písemné formě dohodou obou smluvních stran.
Veškeré smluvní vztahy s vámi uzavíráme v souladu s právním řádem ČR, právní vztahy vysloveně neupravené smlouvou a obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele v platném znění.
Smlouvy jsou uzavírány v českém jazyce.
1.2. Smluvními stranami jsou Purigo s.r.o., IČO 07161085, DIČ CZ07161085, Sídlo firmy: Trojanovice 756, 744 01 Trojanovice, Česká Republika (dále jen provozovatel) a uživatel služeb provozovatele (dále jen klient).
1.3. Službami provozovatele jsou rekreační nebo služební pobyty (ubytování v penzionu) a s tím spojené služby poskytované provozovatelem nebo smluvními partnery. Přesnou specifikaci pobytu obsahuje potvrzení Vašeho pobytu ze strany provozovatele, které obdrží klient po potvrzení rezervace. Předmětem smlouvy je zajištění pobytu, pronájem a služby klientovi ve sjednaném rozsahu a podle grafického zobrazení na těchto stránkách nebo stránkách zprostředkovatele ubytování.
1.4. Penzion je ubytovací zařízení, ve kterém je ubytován klient na základě objednávky – uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavřena potvrzením objednávky a zaplacením požadované zálohy. Objednávku je možné učinit telefonicky, emailem
[email protected] nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na webovém rozhraní https://www.trojanovice-ubytovani.cz nebo stisknutím tlačítka „Objednat a zaplatit zálohu“ a vyplněním objednávkového formuláře. Rezervační a objednávkový formulář obsahuje vždy informace o vás, objednávané službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním poskytnuté služby. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto se neliší od základní sazby. Smlouva s vámi je uzavřena odesláním vaší objednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Odesláním objednávky stvrzujete, že souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy, že jste byl předem informován o všech náležitostech smlouvy, že jste se seznámil s obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a že s nimi souhlasíte. Údaje uvedené vámi o vás v objednávce považuje naše společnost za správné. Vylučujeme přijetí nabídky s dodatkem či odchylkou. Využíváním poskytovaných služeb klient souhlasí s úplným zněním těchto obchodních podmínek (OP), pokud klient s některou částí OP nesouhlasí, není oprávněn službu využívat. Poskytovatel si vyhrazuje právo OP měnit. Změnu uveřejní vždy nejméně 15 kalendářních dnů předem.
1.5. Klient nesmí při využívání služeb používat falešné jméno. Klient, který využívá služeb jménem třetí osoby, je zodpovědný za správnost zadaných údajů.
2. Časové vymezení
Smluvní vztah mezi provozovatelem a klientem vzniká potvrzením objednávky pobytu telefonicky, emailem nebo pomocí objednávkového formuláře, zejména dobou příjezdu uvedenou klientem a odsouhlasenou provozovatelem pokud je mimo obvyklou dobu nástupu ubytování tj. od 15:00 hodin, a současně zaplacením ceny pobytu, resp. zálohy, ve smyslu platebních podmínek. Smluvní vztah končí po skončení doby pobytu do 10:00 hodin dne odjezdu uplynutím doby nároku na uplatnění reklamací.
3. Objednání pobytu
Klient si může objednat pobyt elektronicky na internetové stránce https://www.trojanovice-ubytovani.cz , e-mailem:
[email protected]. V případě elektronické objednávky se provozovatel zavazuje vyrozumět klienta nejpozději do 24 hodin o akceptaci jeho pobytu a vystavit mu potřebné dokumenty (potvrzení pobytu, zálohovou fakturu v elektronické podobě). Klient může zaplatit zálohu pomocí tlačítka „Objednat a zaplatit zálohu“ na webových stránkách https://www.trojanovice-ubytovani.cz, kde mu systém vygeneruje zálohovou fakturu automaticky. Klient může volit platbu převodem nebo platební kartou přes platební bránu GoPay, pokud je tato možnost uvedena na faktuře nebo zálohové faktuře.
Klient si může objednat pobyt elektronicky také na internetové stránce zprostředkovatele. V případě využití služeb zprostředkovatele potvrzení o rezervaci vystavuje zprostředkovatel. Ostatní smluvní podmínky se řídí smluvními podmínkami provozovatele.
4. Ochrana osobních údajů
Bereme ochranu vašich soukromých údajů vážně a chtěli bychom, abyste se při návštěvě našich internetových stránek cítili dobře. Ochrana vašeho soukromí při zpracování osobních údajů je pro nás důležitou záležitostí, kterou při našich obchodních procesech bereme na zřetel. Osobní údaje, které jsou získávány během návštěvy našich webových stránek, zpracováváme v souladu se Zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Neustále vylepšujeme technická a organizační bezpečnostní opatření tak, abychom chránili u nás vedené údaje proti manipulaci, ztrátě, zničení a zásahu nepovolaných osob.
4.1 Prodávající plně respektuje důvěrný charakter vašich dat, která vyplňujete do objednávky a poskytujete firmě Mgr. Jana Balcarová. Data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití. Používáme je k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci vašich bezhotovostních plateb a pro komunikaci s vámi, tedy veškeré zákaznické administrativy, Tato data jsou ukládána v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytována třetím stranám. Tato data nebudou využívána k marketingovým účelům.
4.2. Na požádání vám Mgr. Jana Balcarová podle možnosti obratem a písemně oznámí, zda a jaké osobní údaje má o vás zaznamenané. Pokud by navzdory našim snahám o správnost údajů a aktuálnost byly zaznamenány nesprávné informace, na požádání je opravíme. Pokud máte otázky týkající se zpracování vašich osobních údajů, můžete je směřovat na
[email protected] nebo
[email protected], kde vám jsme k dispozici nejen v případě žádosti o informace, ale i v případě podnětů nebo stížností. Jsme vázáni mlčenlivostí.
4.3. Získávání a zpracovávání osobních údajů
Když navštívíte naše webové stránky, zaznamenají naše webové servery standardním způsobem IP adresu, která vám byla přidělená poskytovatelem internetových služeb, webovou stránku, z které nás navštívíte, webové stránky, které u nás navštívíte, a také datum a délku návštěvy. Osobní údaje se zaznamenají jen tehdy, když nám je poskytnete z vlastní vůle, například v rámci registrace nebo na realizaci smlouvy. Postoupení osobních údajů státním zařízením a úřadům následuje jen v rámci závazných právních předpisů.
4.4 Souhlas se zpracováním osobních údajů
Vyplněním prodejního formuláře zákazník souhlasí se zařazením jím vyplněných osobních údajů do databáze společnosti Purigo s.r.o., IČO 07161085, DIČ CZ07161085, Sídlo firmy: Trojanovice 756, 744 01 Trojanovice, Česká Republika, jakožto správce.
4.5 Cookies
Firma Purigo s.r.o., IČO 07161085, DIČ CZ07161085, Sídlo firmy: Trojanovice 756, 744 01 Trojanovice, Česká Republika používá cookies. Cookies jsou malé „soubory“, které se uloží na váš pevný disk. To vede k usnadnění navigace a zajištění vysoké míry uživatelského komfortu webové stránky. Cookies se mohou využívat ke zjištění, zda jste už ze svého počítače navštívili naše stránky. Identifikuje se pouze cookies na vašem počítači.
Používání cookies můžete deaktivovat ve vašem internetovém prohlížeči.
5. Cena pobytu
Cena služeb je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího a je konečná. Cena je vždy uvedena i na prodejním formuláři.
Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení služby. Provozovatel není plátcem daně z přidané hodnoty.
Pro bezhotovostní platby (pokud jsou uvedeny v objednávkovém formuláři) jsou platební metody napojeny na platební bránu společnosti GOPAY, s. r. o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet a hesla k elektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY, s. r. o. Pokud údaj o možnosti platby kartou chybí, platba kartou není možná.
Výsledná cena pobytu vychází z klientových požadavků na pobyt a je sestavena na základě aktuálního ceníku služeb provozovatele. Provozovatel si vyhrazuje právo upravit ceny v případě, že v průběhu období od stanovení cen po zrealizování pobytu dojde ke změně legislativních a daňových předpisů a k dalším změnám z důvodů tzv. „vyšší moci“.
6. Platební podmínky
6.1 Klient obdrží současně s potvrzením pobytu i proforma fakturu k úhradě zálohy na ubytování, kterou je třeba uhradit na číslo účtu do termínu splatnosti (obvykle do 10 dnů) nebo provedením hotovostní platby nebo doplatku na místě. V případě neuhrazení zálohové faktury v daném termínu se objednávka automaticky zruší. Variabilní symbol je uveden na faktuře. Pro veškeré formy bezhotovostních plateb je rozhodné pro oprávnění k využívání služeb připsání platby na účet provozovatele nebo úhrada hotovostí při nástupu pobytu nebo užívání poskytovaných služeb nebo prostor provozovatele.
VYUŽÍT MŮŽETE TĚCHTO MOŽNOSTÍ PLATEB:
online platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro
bankovním převodem na základě faktury
hotově
6.2 Platba je jednorázová. Zákazník je povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.
6.3 Záloha je splatná do 10 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), nebo do nástupu na ubytování, pokud je jeho datum bližší než datum splatnosti faktury, není-li uvedeno jinak. Závazek klienta uhradit cenu za službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
6.4 V případě prodlení s úhradou jakékoliv částky (ceny za ubytování) rezervace bude zrušena.
7. Povinnosti klienta
7.1 Poskytnout provozovateli veškeré náležitosti potřebné k řádnému zajištění a poskytnutí služeb, zejména pravdivě a úplně vyplnit objednávku pobytu a poskytnou provozovateli doklady tj. občanský průkaz nebo cestovní pas.
7.2 Ve stanoveném termínu uhradit platbu za pobyt a to úhradou proforma faktury , zálohy a doplatku za objednané služby při nástupu ubytování.
7.3 klient je povinen řídit se ubytovacím řádem provozovatele v bodech níže uvedených:
V hotelu je zakázáno kouřit
Parkování vozidel klientů v těsné blízkosti penzionu je možné pouze s povolením k parkování, které poskytne provozovatel zdarma.
Užívání hotelového zařízení je dovoleno osobám, které nejsou postiženy infekčními chorobami.
Host užívá pokoj po dobu, kterou sjednal při příchodu. Nebyla-li doba pobytu sjednána jinak, pokoje jsou připraveny od 15:00 hod, poslední den pobytu host uvolní pokoj nejpozději do 10 hod. Pokud provoz penzionu dovoluje, je možno domluvit i pozdější hodinu pro uvolnění pokoje.
V době od 22:00 hod do 7:00 hod je host povinen dodržovat noční klid.
V pokoji nesmí host bez souhlasu majitele přemisťovat zařízení, provádět opravy a jakékoliv zásahy do elektrické sítě nebo jiné instalace.
Není dovoleno užívat vlastních elektrospotřebičů (např. varné konvice, vařiče, toustovače apod., ale pouze spotřebiče z výbavy penzionu. Výjimkou jsou holicí a masážní strojky, vysoušeče vlasů, kulmy a nabíječky. Za použití povolených spotřebičů zodpovídá host a ručí za jakékoliv škody způsobené jejich provozem.
Je zakázáno čímkoliv zakrývat přímotopný panel.
Při odchodu z pokoje je host povinen uzavřít vodovodní kohoutky, zhasnout světla, vypnout televizi, uzavřít okna a při ukončení pobytu odevzdat klíč.
Z bezpečnostních důvodů není dovoleno ponechávat děti bez dozoru dospělé osoby v pokoji a ostatních prostorách penzionu. Rodiče odpovídají za bezpečnost svých dětí ve všech prostorech penzionu.
Za škody způsobené na majetku penzionu odpovídá host v plném rozsahu.
Malá domácí zvířata nesmějí být umístěna v prostorách penzionu.
Host se dostaví v čase, kdy mu začíná rezervace, k převzetí ubytování. Pokud se nedostaví v dohodnutý čas a nedohodne se s ubytovatelem na jiných podmínkách, jeho rezervace na ten daný termín propadá.
8. Zrušení pobytu
8.1 Zrušení pobytu (tzv. „storno pobytu“), resp. zrušení objednávky pobytu, je klient povinen uskutečnit písemnou formou, přiložit k tomu příslušný díl závazné přihlášky k pobytu a potvrzení o zaplacení a uvedené doklady doručit provozovateli osobně nebo v doporučeném dopise nebo elektronickou formou. Pro stanovení stornovacího poplatku je rozhodující – u osobního – datum provedení storna u provozovatele, elektronicky – datum odeslání emailu a při odeslání v dopise datum přijetí dopisu.
8.2 Při zrušení pobytu ze strany klienta účtuje provozovatel stornovací poplatky (smluvní pokuty). Stornovací poplatky se účtují za každou přihlášenou osobu a jsou vyjádřeny procentem z celkové ceny zaplacené zálohy na ubytování (pobyt) v závislosti na počtu dnů zbývajících do zahájení poskytování služeb (zahájení pobytu) jak uvedeno níže.
do 7 dnů před příjezdem bez poplatku
méně jak 7 dnů 100 % z ceny pobytu (záloha)
8.3 Za změnu osoby klienta se neúčtuje žádný poplatek.
8.4 Pokud klient zruší účast na pobytu, resp. zruší objednávku pobytu, je provozovatel povinen vrátit klientovi zaplacenou sumu sníženou o příslušný stornovací poplatek do 14 dnů od obdržení dokladů uvedených v bodě 8 odstavci 1. Finanční zálohy se vracejí formou bankovního převodu na číslo účtu uvedené klientem. Transakční náklady spojené s refundací financí jdou na vrub klienta.
9. Vyloučení klienta z pobytu
Klient, který v době pobytu poruší zákonné předpisy ČR, nerespektuje ubytovací řád, odmítá se řídit oprávněnými požadavky a pokyny provozovatele, slovně napadá zástupce provozovatele, poškozuje majetek v ubytovacím zařízení a svým chováním omezuje práva provozovatele, může být vyloučen z pokračování pobytu, přičemž mu zaniká nárok na náhradu za nevyužité služby.
10. Odstoupení od smlouvy ze strany provozovatele
Provozovatel je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:
prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny
nedodržení rezervovaného termínu
11. Změny dohodnutých služeb
11.1 Jestliže nastanou mimořádné okolnosti a okolnosti v důsledku tzv. „vyšší moci“, může provozovatel pobyt zrušit, nebo po dohodě s klientem změnit (termín, cenu). Pokud pobyt klienta již začal, má provozovatel právo na úhradu doposud poskytnutých služeb.
11.2 Při zrušení pobytu ze strany provozovatele je provozovatel povinen tuto skutečnost oznámit zákazníkovi ihned, do 5 dnů mu vrátit zaplacenou sumu v plné výši a v případě, že o to zákazník požádá, jej přednostně zařadit na volné místo v jiném pobytu, který si vybere.
11.3 Při závažných změnách – změna termínu konání pobytu, zvýšení ceny pobytu o více než 10 % je provozovatel povinen vyžádat si souhlas klienta a stanovit mu přiměřenou lhůtu, v níž se má ke změně vyjádřit. V případě uvedených závažných změn má klient právo odstoupit od smlouvy bez stornovacího poplatku a bez finančních nároků vůči provozovateli. Pokud klient neoznámí odstoupení od smlouvy ve stanovené lhůtě, bude mít provozovatel za to, že se změnou souhlasí.
12. Reklamační řízení
12.1 V případě reklamace je klient povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo u zástupce poskytovatele služeb v době pobytu, v místě konání pobytu nejlépe při nástupu ubytování a využívání služeb tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. Pokud toto není možné, sepíše s provozovatelem písemnou reklamaci. Tento protokol je podkladem pro řešení reklamace. Protokol se obvykle sepisuje ve dvou vyhotoveních (1 pro provozovatele a 1 pro klienta) a musí být podepsán jak klientem, tak provozovatelem.
12.2 Pokud nebude reklamace podána okamžitě nebo ihned, jak je to ze strany provozovatele a klienta možné, zmenšuje se nebo zaniká nárok zákazníka na náhradu později vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit. U ubytování se za předmět reklamace nepovažují škody a majetkové nebo nemajetkové újmy, které vznikly klientovou vinou anebo spoluvinou.
12.3 Pokud klient ze subjektivních důvodů nevyužije objednané služby, nevzniká mu nárok na náhradu ani na slevu.
12.4 Stížnosti a připomínky klienta, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi klientem a poskytovatelem vyřizuje poskytovatel, stížnosti může klient uplatnit na adrese
[email protected] Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace. Klienti se se svými stížnostmi mohou obracet rovněž na orgány dohledu a státního dozoru, Českou obchodní inspekci či Úřad pro ochranu osobních údajů.
Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky, spotřebitel má právo i na mimosoudní řešení, subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz.
13. Závěrečná ustanovení
Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními OP.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována firmou v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
Pokud se některé ustanovení OP ukáže jako neplatné, nebude to mít vliv na platnost OP jako celku.
Smluvní vztah mezi klientem a provozovatelem se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 513/91 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění.
Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách poskytovatele.
Toto aktuální znění obchodních podmínek je platné a účinné od 6. 2016.
Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.
Purigo s.r.o., IČO 07161085, DIČ CZ07161085, Sídlo firmy: Trojanovice 756, 744 01 Trojanovice, Česká RepublikaDoplňující obchodní podmínky1. Ceny a služby
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.).Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher).Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
2. Zrušení pobytu zákazníkem
Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na adresu
[email protected]. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání emailu.U větších skupin mohou být sjednány individuální storno poplatky.Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku
3. Platnost
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru).
Identifikační údaje provozovatele prodejního místa
Purigo s.r.o.
IČO 07161085, DIČ CZ07161085, Sídlo firmy: Trojanovice 756, 744 01 Trojanovice, Česká Republika
Adresa Ubytování Trojanovice 183, 74401 Trojanovice, Česká Republika
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing